ACTIVITATS

https://experimentem.org/wp-content/uploads/2025/02/Diseno-sin-titulo-25.png

EXTRAESCOLARS

https://experimentem.org/wp-content/uploads/2025/02/Diseno-sin-titulo-25.png

BARCELONA DIBUIXA

Des d’EART tenim una llarga trajectòria oferint activitats educatives que exploren l’art contemporani i els processos artístics.

A través de les nostres propostes incidim en els vincles entre educació i art per impulsar el pensament crític i la capacitat transformadora de les persones. Es tracta de realitzar una aproximació a l’art contemporani generant un aprenentatge que està pensat per adequar-se al currículum escolar actual, sobretot en les competències transversals, que són aplicables a tots els àmbits de la vida.

Així doncs, oferim i dissenyem activitats destinades a persones entre 3 i 12 anys per despertar el seu interès artístic i el seu aprenentatge.

2ª EDICIÓ D’ADHESIUS ENGANXA’T A EART

experimentem-programacio-collaboracions-2 EDICIO DADHESIUS ENGANXAT A EART
experimentem-programacio-collaboracions-2 EDICIO DADHESIUS ENGANXAT A EART

Us presentem la segona edició d’adhesius “Enganxa’t a EART” , a càrrec de l’il·lustrador Marcus (Marc Torrent). www.marctorrent.com

La Residència EART convida als artistes residents a vincular-se al projecte global d’Experimetem amb l’ART i a col·laborar plegats en diferents àmbits. Un exemple d’aquesta col·laboració que s’estableix és aquesta sèrie d’adhesius, que tenen una funció comunicativa i de difusió de l’entitat.

EART és un espai de convivència entre artistes residents, públics i treballadors de l’associació. En aquest marc de convivència i relació pròxim, Experimentem amb l’ART, encarrega a diferents il·lustradors, dissenyadors i artistes de la Residència EART el disseny d’un adhesiu .

Es tracta d’un element comunicatiu i de difusió que es regala als participants d’activitats educatives, per tal de tenir un record de l’experiència . La primera edició d’aquesta sèrie d’adhesius, va ser a càrrec de l’ex-resident Clara-Tanit Arqué. La seva funció era la de poder diferenciar mitjançant el codi de colors, els participants d’activitats dels que comptem o no amb els drets d’imatge.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

contacta'ns
Espai EART · C/ Torrijos, 68 · 08012 Barcelona
932 171 877
bluesky
amb el suport de:
ajuntament de barcelona-cu-b-2
Generalitat-cu-b-2
amb la col·laboració de:
adesk logo
CONSELL D INNOVACIO PEDAGOGICA-marca_CIP_b-2
XarxaProd-b-2
paac logo-b-2
Diseño sin título (5)

Translate »